THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

21‏/05‏/2010

*** انــــــــــــــــــــــا و هــــــــــــــــــــــــى ***


تجرحني ليه وانا بين ايديك
كان قلبي عملك ايه ... ؟
واحدة غيري تجرحك واتحمل انا ذنبها
تجرحك هى وابكي انا دمعها

ماهو حرام انا اعشقك وانت تحاسبني على ظلمها
تقفل قلبك فى وشي وتقلي ده غدرها
بايديا اداويك وبايدك تجرحنى انتقاما منها
ابكي انا على لياليك وتقلي دموعكوا زى بعضها
ليه دايما رابط بينها وبيني انا

ليه كل حاجه حلوة بينا تحولها لخدعه من خدعها المزيفه
تقلي اخرتها دمعه من جفون عنيا على واحدة خاينه زيها
ليه دايما شايفني نسخه منها كما لو انى ظلها
حتى فى ضحكتي تخاف لاكون مخبية وراها خبثها
حتى دموع عنيا شايفها لعبه من لعبها المقدسه

تقلي كلكوا زى بعضكوا ومانتش عارف بتعمل ايه كده
انت ساويت بينها وبين قلبي انا
انا دمعه عيني تسوى حياتها كلها
مش كل اللى تشوفوا عنيك خونه زيها
ولا كل اللى حبك عاز يجرحك زيها
صدقنى الفرق كبير بينها وبيني انا .... بينها وبيني انــــــــــــــــــــــــا

0 همسه *همسات *: